söndag 29 mars 2009

We are ritch Regina !

Regina Lund är rolig, Regina Lund är rolig för att Regina Lund är så jävla fånig och fjantig. Hur kan det komma sig att hon är känd över huvud taget i Sverige ? Har hon någonsin gjort nått som är äns i närheten av kvalitet ? Räcker det med att snacka konstigt, skriva pubertal filosofi och säga att man är "lite små-kåt heeela tiden" för att casha in i Sverige? Kolla oxå in Dj:en i detta klipp, han ser så jävla seriös ut när han "kastar" på sina beats och den klassiska "läppen mellan tänderna" poängterar verkligen hur seriöst han tar detta otroligt djupa "rap-tal". Regina läster innantill på en stencil som hon antagligen skrivit ren på sin IBook på ett centralt café i Sthlm medans hon läppjat en iskall frappe, och den trollbundna publiken jublar i extas. Även Dj Renegade ser ut att dyrka det hon säger och han mixar sin musik så tajt till hennes fantastiska tal. Njut nu av Regina Lunds freedom speech i Västerås, visst känns det underbart att vi delar samma luft som henne ?

http://www.youtube.com/watch?v=kQaNJ_PNVTY

2 kommentarer:

SLEBBO! sa...

Jevvlar vad mycket updates det är på den här bloggen grabbar!

Vill bara tillägga lite datanördsfakta: den senaste iBooken släpptes 2003, så omodern kan hon väl ändå inte vara?

Anonym sa...

jag gillar skriket i slutet, nån tjej är besviken att de e slut och några håller med o tyckte att de var bra. haha, jävla vidrig video, jag mådde dåligt nmär jag såg den. jag kommer nog aldrig i hela mitt liv se den igen.