torsdag 26 mars 2009


Nu tror jag det har hänt, jag tror att jag jusst läst det roligaste jag någonsin har läs på Internet. Min kära syster Felicia skickade mig en länk till en 22-årig tjej som säljer sina trosor till ensama kåta män. Bara detta är väldigt roilgt. Jag surfade runt lite och hamnade på hennes "Tros-guide", som en liten meny av kullinariska läckerheter som denna kvinna erbjuder. Det är rakt på sak och jag tycker att hennes språk är helt fantastiskt. Här kommer några utdrag :


"String
Om du vill ha en intensiv doft och smakupplevelse välj en stringtrosa! Mina string blir absolut våtast och mest rika i doft, du får mums från både mus och anus, liten trosa men med mycket innehåll!"


"Boxertrosa/Hipster
Om du vill ha något mitt-i-mellan (eller välbalanserat!)välj en boxertrosa/hipster! De sitter inte riktigt lika tight som string men rider ändå upp lite mellan skinkorna, fittsaften är lite mer utspridd och stjärtdoften subtilare."


"Fullback
Om du vill ha något mildare välj en fullback! Lösare än boxertrosor/hipsters så det blir nästan inga rumpdofter men ändå en djup fittdoft och massor av härlig saft."


Ja, vad ska man säga, Porr har vi ju redan avhandlat tidigare i bloggen men det är inte faktumet att hon verkilgen säljer sina trosor och att vissa män faktiskt köper skiten det roliga är ju hur hon beskriver alla aspekter av sinnestillfredsställande safter och lukter. Nån som blir sugen på att köpa ett par ?




Inga kommentarer: