onsdag 25 mars 2009

Jävla trams tv

Det går så mycket skit på tv nu för tiden, kanal 6 och public service är väl de enda som håller lite klass nu för tiden och så kan de dyka upp nått roligt program på femman ibland men i övrigt kan vi väl komma överens om att det är mest trams. Vi kan ta dagens tablå för kanal 5 till exempel

# 06:00 America's funniest home ...
Vi börjar i arla morgonstund med att skratta åt dråpliga bröllop och åsnor på enhjulingar som ramlar och vidriga barn som kissar på sig medan en pajjas ger idiotiska kommentarer. Mellan alla dråpligheter står kommentatorpajjasen och snackar om helt ointressanta saker med publiken och drar vitsar som jag inte ens skulle le lite åt om jag hade dragit i mig lite salvia. Tramsigt må jag säga.

# 06:30 Vakna med The Voice
Här kan vi se på radio, behövs det förklaras mer varför det är trams?

# 09:30 Ugly Betty
Nån äcklig superful jävla spanjorsslampa som har fått jobb en nån nått flådigt modeföretag. Ojojoj vilken grej va? den fula ankungen är en historia om att det är insidan som räknas. Den ska läsas i textversion så att man slipper se fulheten i dessa fula ankungar och personer, den ska inte ses på tv. Trams säger jag, trams.

# 10:15 Grey's Anatomy
Här sitter poppiga indiebrudar med alternativa jobb som fåraherdar och drömmer sig iväg till hur deras liv kunde sett ut om det jobbade på ett vanligt jobb med vita arbetskläder. Men oj vilka intriger va? nån jävel dör, åh nej!!!! och sjuksköterskan suger av den vise hjärnkirurgen. Nej, usch o fy för sånt här trams.

# 11:00 Jay Leno show
En haka med grått hår med ett litet tramsigt svart område mitt i det gråa sitter på en stol och gör reklam för filmer tillsammans med hollywoods elit. Det låter lockande, men det är bara skit. The funny black guy är med som trummis och även en energisk mörkhyad publikuppvärmare som klappar händerna vid reklampausen. Hakan klipper ihop lite text och formar barnsliga tidningsrubriker och artiklar eller intervjuar vettiga amerikanska medborgare. Nej höjdpunkten på det här programmet är när John Melendez skålar med den mysiga tonight show koppen. Trams!

# 11:55 Providence
Detta program har jag aldrig sett, jag har aldrig hört någon nämnt det, jag har aldrig läst om det. Hur bra kan det då vara? jag tippar på att det är trams.

# 12:50 Ellen DeGeneres show
En maskulin lebb som ska va så jäääävla lös och fri så att hon till och med dansar varje program med publiken som tycker att kvinnan är den nya mannen. Ett sätt att visa hur öppna dom är i USA. Titta på oss säger dom, vi låter lesbiska kvinnor göra tv, de ni, de trodde ni inte va. Homotrams säger jag.

# 13:45 Ugly Betty (se ovan)
# 14:40 Ellen (se ovan)
# 15:10 Vänner
Vänner är det mest överskattade programmet som visats på tv. Det handlar om mänskliga relationer och psykiska påfrestningar med att bo tillsammans. Jag tittar hellre på färg som torkar, jag lär mig mer på det.

# 15:40 Vänner (om färgen inte torkat än så håller jag mig till färgen)

# 16:10 Gilmore girls
Gilmore girls är en serie som är skapad av en kvinna. Serien är gjord för kvinnor som gillar kvinliga fjantiga saker. Finns det nå mer tramsigt än flamsiga tjejjer? icke!

# 17:05 America's funniest home videos (repris om du missade när farbror bill slog en bakåt kullerbytta och landa på rumpan)
# 17:35 Grey's anatomy (tramset fortsätter)
# 18:30 Unga mödrar
Här har vi en dokumentärserie om danskasmå tjejer som har haft en liten taskig barndom, ojojoj då så puttinuttit, guuuuuu så synd om dom stackarna, dom är ju inte ens torra bakom öronen och så ska dom ta hand om barn. Det är mödrar som dessa som skapar barn som rånar korvmojjar och sprayar ner sl-vagnar och skriker slagord åt oskyldiga förbipasserare. Hoppas barnjävlarna håller sig till Danmark när dom är i tonåren, där kan dom få misshandla pölsemannen hur mycket dom vill. Och så kan dom filma det, det skulle bli bra tv till skillnad från det här tramset.

# 19:00 Vänner x2 (trams)

# 20:00 Roomservice
Här visar män hur man kan få ett respekterat och manligt jobb som snickare att bli trams.

# 21:00 Grey's anatomy (same ol' same ol')

# 21:55 Fråga Olle
Är det normalt att onanera i latexoverall med en banan i munnen och med Orff - Carmina Burana på högsta volym på stereon? Jaaaaa det är det så länge du själv inte mår dåligt av det, men om du skulle göra det så tycker jag du ska prata med någon om det? Jävla trams tv som håller på med sånt här. Sånt här tittar par tillsammans på i sängen och håller handen under täcket och fnittrar till när olle på ett smidigt och galant sätt för på en kondom på en dildo. TramsTV!

# 22:25 Girls of the Playboy Mansion
Efterblivna bimbos som tycker Hugh är så mysig i sin badrock som han glider runt med hela dagen. Kolla på porr istället för sånt här trams!

# 23:00 Seinfeld
Detta program är det bästa som någonsin visats på tv, absolut inget trams.

# 23:30 CSI
Ett nytt mord har skett! Nooooooooooooooooooooo!!!!! lilla söta anna har blivit överkörd av en gräsklippare och någon bov har doppat sin pung i hennes mun och lämnat DNA. Ett fall för CSI. Men det är bara blaj alltihopa, det är ju inte på riktigt!!! trams.

# 00:30 Jimmy Kimmel live
Här har vi en snubbe som man aldrig kan se ögonen på som visar lite grejjer från nätet och snackar med folk. Det vill jag inte se. Trams!

# 01:25 MacGyver (detta är inget trams)

# 02:25 CSI Miami (samma trams som vanliga CSI)
# 03:25 Magnum (ej trams)
# 04:20 Outsiders - Sex på hjärnan (tramsig freakshow)
# 05:10 Ellen DeGeneres show (ÅH så fri och härlig hon är)

1 kommentar:

Anonym sa...

hahah stämmer bra! ;)