torsdag 9 april 2009

Listor.....

Att göra listor brukade vi alla fördriva tiden med när vi var små, Vi har inte vuxit ifrån det än så här kommer några listor, från oss till dig.
Sämsta bakfylle-maten:
1. Sirap
2. Pölsa
3. Fiskbullar
4. Groddar
5. Pepparkakor
Vad skulle du ta med dig till en Öde Ö ?
1. En Kniv
2. En Tjej
3. Erik
Bästa bortförklaringen
1. "Det kan inte stämma..."
2. "Jag var på bortrest, var på Korfu i Grekland, jävla schysst Ö..."
3. "Det var ju bara på skoj"
4. " Den var så innan jag rörde på den..."
5. " Min mobil funkar inte..."
Sämsta bortförklaringen
1. " Det kan inte ha varit jag, jag skulle aldrig göra så, och jag om nån känner vell mig själv..."
2. " Men jag har aaaaldrig hört att man inte kan göra så..."
3. " Den ska se ut sådär...fast man måste limma lite där på hörnet"
4. " Det är polisens fel..."
5. " Men jag var ju full.."
Saker som lätt går sönder
1. Nått man absolut inte vill ska gå sönder
2. Buttricks-leksaker
3. Hörlurar
Mest kända för ingentig..
1. Linda Bentzing
2. Linda Rosing
3. Regina Lund
4. Nicklas Wahlgren
5. Prins Carl Philip

Inga kommentarer: