söndag 19 april 2009

Jag lägger in en brasklapp

I helgen har jag spelat monopol. Jag kom på tredje plats av fyra deltagare. Jag tycker jag spelade väldigt bra och det kändes bra tills jag gick på norrmalmstorg med ett hotell och torska allt. Men Jag spelade mitt bästa och engligt mina beräkningar så gjorde jag bra val. Jag lägger således in en brasklapp för att mina val var dom bästa jag kunde göra men ändå vann jag inte. Är det inte rätt att jag ska vinna då, om jag gör de bästa valen? Jag fårstår mycket väl mannen i detta klipp som möjligen är nån månad old för vissa, men den e väldigt rolig o vi har inte skrivit om de på bloggen än så we go for it.

1 kommentar:

Victor sa...

Jag lägger också in en brasklapp. Nu kommer jag aldrig skämmas för att säga ifrån om jag känner att jag behandlats orättvist av omständigheterna. Tack igen grabbar!