fredag 10 april 2009

Ännu mera listor...

5 sämsta skälen till att döda någon..
1. Röksugen
2. Du drömde att personen du dödade var ett knivställ
3. Du ville se hur personen såg ut "inuti"
4. Personen du dödade sålde ditt virtuella svärd i WoW som du lånat ut till denne..
5. Du tyckte att personen hade en så ful frisyr att denne förtjänade döden..

5 osofta saker att ha i sängen
1. En prostituerad
2. knäckebröd-smulor
3. Katthår
4. Sand
5. Spyor och blod från en prostituerad

5 saker jag tänker på precis innan jag somnar
1. Vad jag skulle göra om jag var osynlig
2. Hur jag skulle planera det perfekta brottet
3. Vad som skulle ha hänt om Frodo inte kastat i Ringen utan behållit den.
4. Hur mitt slott skulle se ut om jag var kung i Frankrike år 1750
5. Om jag ska gå upp imorgon när klockan ringer

5 sköna saker att göra i en bil
1. Spela hög country musik och lådsas att man är i Texas
2. Dricka öl ( Om någon annan kör så klart)
3. Rita i imman på rutorna
4. Lyssna på tal-böcker
5. Sätta på stolsvärmen på max på förarstolen och invänta reaktion

5 fånigaste maträtterna
1. Flygande Jacob
2. Sill-potta
3. Oxjärpe
4. Grisfötter
5. Lutfisk

4 värda practical jokes
1. Peta undan stolen när någon ska sätta sig ner
2. "Avskruvning av saltlocket"-skämtet
3. Våldtäckt
4. Bädda säck





2 kommentarer:

Anonym sa...

haha bra.

5. Sätta på stolsvärmen på max på förarstolen och invänta reaktion

den körde leffe på mig för några dar sen.

Victor sa...

Vad gör man när man bäddar säck??