måndag 29 september 2008

Navelpillstänk

Om inte navelpillstänk är ett ord så skapar jag det här och nu. för att inte det ska ske någon misstolkning så förtydligar jag med lite särskrivning. Navel Pills (en fin böjning på pilla) Tänk. Om du är dum nog att tro att det betyder Navel Pill Stänk så kan du sluta läsa här det enda som stänker i en navel är säd och sånt handlar icke detta inlägg om.

Till saken.
Vad jag finular på är alltså följande:
Det är väl allmänt känt och accepterat att fula människor är ihop med fula människor och snygga människor är ihop med snygga människor. Jag är snygg, min flickvän Fia är snygg. Min bloggvänn är ful och således hans flickvän Fia. (Vem är jag?)
But seriosly, när dessa fula människor är med varanra, tycker de då att snygga människor är snyggare? alltså om vi tar ett fult par, tycker dom att den andra är ful? majoriteten av alla människorär ju rätt fula. Har fula tjejer nöjt sig med en ful kille. Då måste hon ju hela tiden tänka, fan vad ful han är, jag önskar jag hade en snygg pojkvän. Eller finns det nåt mer än utsidan som kan göra en person snyggare? Vad jag vet så är den gamla sägnen "det är insidan som räknas" nått påhittat trams av tjockisar.


Victor: Meningen med en blogg är ju att man ska vara öppen och ärlig mot sina läsare, Erik, du har gjort ett bra jobb med att visa att vi är ytligare än en droppe kiss på ett linoliumgolv...kudos partner :)

Inga kommentarer: